Thread: Dutch Lessons.
View Single Post
Old 27 Jul 2003, 21:00   #174
Bren
The Bat
 
Join Date: 23.03.2003
Location: Roosting on a Silver-Black Phantom Bike.
Posts: 10,017
Default

Goedenavond allemaal
Hoe gaat het vanavond met jullie?

Met mij gaat het goed en ik heb een leuke dag gehad( hope that's right)
Ik luister naar Meat Loaf muziek,op het moment....."Original Sin"



Hallo Tim,
Hoe gaat het vanavond met je?
Heb je een goede dag gehad?

Bren
Bren is offline   Reply With Quote
 

Page generated in 0.05680 seconds with 13 queries.