Thread: Dutch Lessons.
View Single Post
Old 29 Jul 2003, 20:40   #201
Bren
The Bat
 
Join Date: 23.03.2003
Location: Roosting on a Silver-Black Phantom Bike.
Posts: 10,017
Default

Hallo allemaal,
Hoe gaat het met jullie?

Hallo Tim,
Hoe gaat het vanavond met je?
Ik hoop dat alles goed is

Bren
De vleermuis is blij
Bren is offline   Reply With Quote
 

Page generated in 0.04709 seconds with 13 queries.