Thread
:
Dutch Lessons.
View Single Post
29 Jul 2003, 20:40
#
201
Bren
The Bat
Join Date: 23.03.2003
Location: Roosting on a Silver-Black Phantom Bike.
Posts: 10,017
Hallo allemaal,
Hoe gaat het met jullie?
Hallo Tim,
Hoe gaat het vanavond met je?
Ik hoop dat alles goed is
Bren
De vleermuis is blij
Bren
View Public Profile
Send a private message to Bren
Find More Posts by Bren
Page generated in 0.04709 seconds with 13 queries.