Dank je wel Tim,
voor wat je gezegd hebt, het is aardig van je om te zeggen.
Hoe gaat het deze morgen met je? Ik hoop dat alles goed is. Met mij gaat het goed vandaag.
Ik ga nu een beetje schilderen
spreek je snel weer
Bren
Hallo Guppie,
Hoe gaat het vandaag met je?
Hallo Asha,
Ik heb je al een poos niet gezien,Hoe gaat het met jou?
Goedemorgen allemaal,
tot ziens
Bren