Thread: Dutch Lessons.
View Single Post
Old 02 Aug 2003, 11:29   #214
Bren
The Bat
 
Join Date: 23.03.2003
Location: Roosting on a Silver-Black Phantom Bike.
Posts: 10,017
Default

Hallo Guppie,
Hoe gaat het deze morgen met je?
Good news about the Dutch Fansite.Ik ben blij voor je.


Hallo Tim,
Goedemorgen.Hoe gaat het vandaag met je?Met mij gaat het goed.
Ik ga een dagje weg....ik ga naar mijn ouders.Ik ben vanavond terug.
Het is een mooie zonnige dag en heel erg heet.
Ik hoop dat alles goed is.
Tot ziens
Bren


Goedemorgen Asha,
Hoe gaat het deze mooie morgen met je?

Hallo Mariella,
Hoe gaat het vandaag met je?
Ik hoop dat alles goed is.

Tot ziens
Bren
Bren is offline   Reply With Quote
 

Page generated in 0.02543 seconds with 13 queries.