Hallo Guppie,
Hoe gaat het deze morgen met je?
Good news about the Dutch Fansite.Ik ben blij voor je.
Hallo Tim,
Goedemorgen.Hoe gaat het vandaag met je?Met mij gaat het goed.
Ik ga een dagje weg....ik ga naar mijn ouders.Ik ben vanavond terug.
Het is een mooie zonnige dag en heel erg heet.
Ik hoop dat alles goed is.
Tot ziens
Bren
Goedemorgen Asha,
Hoe gaat het deze mooie morgen met je?
Hallo Mariella,
Hoe gaat het vandaag met je?
Ik hoop dat alles goed is.
Tot ziens
Bren