Hallo allemaal,
met mij gaat het prima, inderdaad erg warm vandaag, lekker in de tuin gezeten. Ben ook aan het lezen geweest maar niet Lord of the Rings.
Het is een serie van Julia Gray en heet The Guardian Cycle.
In welk book ben je aan het lezen van LotR, Guppie?
Morgen wordtr het nog warmer en dan moet ik weer aan het werk, dus zweten geblazen.....
Asha
Good Luck with translating Bren.
|