|
|
#551 |
|
Mega Loafer
![]() Join Date: 14.04.2002
|
Jan, let ook eens op de Shoutbox.
|
|
|
|
|
|
#552 | |
|
The Bat
![]() Join Date: 23.03.2003
|
Quote:
Het is fijn om jou te zien,It is good to meet another Moody Blues fan! I have been a lifelong fan of the Moody Blues (sorry my Dutch is not good enough ,for me to write that in Dutch) Ik luister naar Moody Blues, op het moment,"Tuesday Afternoon". Ik ga 8th Oktober....to The Regent,in Ipswich, to see them. I saw them there last year and they were fantastic. Bren |
|
|
|
|
|
|
#553 |
|
Super Loafer
![]() Join Date: 19.11.2003
|
Hello, was Michel
It het aardige spreken aan u in shoutbox vorige nacht, ben ik droevig dat ik het forum vóór uw laatste re[ly aan me overliet en niet op u kon antwoorden. I is aardig Nederlandse langauge kunnen gebruiken zoals ik zei ik niet krijg om veel te gebruiken en ik bang ben om meer van de taal te verliezen dan ik reeds heb. Ik ben een oudere student die vele jaren wordt gewerkt en deceided toen om aan universiteit terug te gaan en bachelors graden te verdienen. Ik heb een vennoot van wetenschapsgraad en een vennoot van kunstengraad maar weet het tijd was om mijn bachelors graad te verdienen. Ik ben een dubbele majoor in criminology en de studies die van vrouwen een bachelors graad in allebei verdienen. Goed het aardige spreken aan u en hoopt om aan u wat meer recent of of in shoutbox hier te spreken. De Herfst van de liefde en van het Geluk |
|
|
|
|
|
#554 |
|
Super Loafer
|
Nooit werkelijk geluisterd aan de moody blauw, heb ik een zeer diverse muzieksmaken. Ik ben halve inheemse Amerikaan zodat luister ik aan alot van muziek in mijn eigen inheemse tong en natuurlijk houd ik vlees van brood. Maar ik luister ook aan percyslee, de kuiper van Alice, en enkele nieuwere groepen dankzij mijn dochter die veel van de nieuwere groepen aan me introduceert. Neem zorg en hoop dat iedereen een gelukkige vakantie heeft.
De Herfst van de liefde en van het Geluk |
|
|
|
|
|
#555 |
|
Super Loafer
|
Ok, let me see if I can remember from my dutch lessons long ago, I seen at the begining of the forum that someone asked what "lult" ment if I remember right does it not mean "talks bullshit", I am not sure on that one.
Love & Happiness Autumn |
|
|
|
|
|
#556 |
|
Mega Loafer
|
Je hebt gelijk, lul betekent zoiets als "b*llshit", maar je kunt het ook als "dick" vertalen.
Je Nederlands is redelijk goed, grammaticaal is het niet altijd goed, en er zitten soms engelse woorden bij door, maar ik begrijp wat je bedoelt en dat is het belangrijkste. Deze topic kun je gebruiken om je Nederlands een beetje op te krikken. |
|
|
|
|
|
#557 |
|
The Bat
|
Wishing you all a happy Christmas
Love Bren |
|
|
|
|
|
#558 |
|
Mega Loafer
![]() Join Date: 04.02.2003
|
Bren, dat is prachtig!
Vrolijk Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar! xxx Mariella |
|
|
|
|
|
#559 |
|
Super Loafer
|
Vrolijke Kerstmis en een gelukkig nieuw jaar, iedereen. :)
Michel ja, is mijn grammer niet goed meer unfortunatly, heb ik niet de taal in een lange tijd gebruikt zodat ben ik gelukkig dat ik het zo veel herinner zoals ik. Het Engels is niet mijn eerste één van beide taal, is Penobscot mijn moedertaal aangezien ik helft-inheemse Amerikaan van de stam Penobscot ben. De zo alle drie talen (Engels, Nederlands, en Penobscot) hebben verschillende grammerregels en zij krijgen het verwarren. Ik hoop het gebruiken van de Nederlandse taal kunnen terugkrijgen meer, en zullen meer dan van de taal aan me terugkomen. Weet of zou u van een lessong in de taal houden Penobscot dat ik een goede woordenschat binnen heb aangezien het mijn eerste taal is. De Herfst van de liefde en van het Geluk |
|
|
|
|
|
#560 |
|
Mega Loafer
|
Je kunt in plaat van u gewoon je of jij gebruiken, dat klinkt wat persoonlijker.
Je kunt deze topic gebruiken om te proberen je grammatica aan te passen, en langzamerhand weer op je oude niveau te komen. Als je woorden niet weet, vraag ze en ik of anderen zullen antwoorden. Oude indiaanse talen spreek ik niet. |
|
|
|
|
|
#561 | |
|
The Butcher
|
Quote:
Dank je wel voor je opgestuurde schilderijen. Mijn ouders willen er ook 1 of 2 van je kopen!!!! Vinden ze echt super. Groetjes Tim |
|
|
|
|
|
|
#562 |
|
The Bat
|
Opgestuurde =?? Hoe gaat het vandaag met je? Ik hoop dat alles goed is spreek je snel weer Bren |
|
|
|
|
|
#563 |
|
Mega Loafer
|
Dank je voor de opgestuurde schilderijen - Thanks for the paintings you send.
|
|
|
|
|
|
#564 |
|
The Bat
|
Bren |
|
|
|
|
|
#565 |
|
www.meat-loaf.nl
![]() Join Date: 28.12.2002
|
Wat leuk, alweer iemand die Nederlands kan lezen.
Ik begreep alles wat je zei, Bad Attitude. |
|
|
|
|
|
#566 |
|
Mega Loafer
|
Ja, iemand begrijpen is belangrijker dan grammatica, en als BadAttitude hier gewoon post en onze berichtjes leest, komt dat met de grammatica ook goed.
|
|
|
|
|
|
#567 |
|
The Butcher
|
Ben ik helemaal met je eens Michel!
|
|
|
|
|
|
#568 |
|
Super Loafer
|
Dank, iedereen aangezien u grammatica kunt zien is geen één van mijn sterke punten. Ik spreek een weinig Nederlands, spreek ik vloeiende Penobscot die mijn moedertaal is. Ik hoop om de klassen van de tekentaal in de zomer te nemen, heb ik artritis in mijn kaak die me ertoe beweegt om mijn hoorzitting te verliezen. Dank u, voor het tolereren van mijn slecht gebruik de Nederlandse Taal.
De Herfst van de liefde en van het Geluk |
|
|
|
|
|
#569 |
|
Mega Loafer
|
Gewoon je of jij gebruiken in plaats van u. Klinkt persoonlijker.
Wij tolereren altijd gebruik van de Nederlandse taal, als wij het begrijpen, komt het goed. |
|
|
|
|
|
#570 |
|
Super Loafer
|
Dank, Michel.
Ik houd ontbrekend you op shoutbox. Heb een goede dag. De herfst |
|
|
|
|
|
#571 |
|
The Bat
|
Goedemorgen allemaal
Hoe gaat het met jullie? Hallo Tim Hoe gaat het deze morgen met je?Ik hoop dat je je beter voelt. Met mij gaat het goed.Ik hop dat alles goed is. Hallo Mariella Ik heb je al een poos niet gezien.Hoe gaat het vandaag met je? Ik hoop dat alles goed is. Hallo Michel, Hoe gaat het vandaag met je? Hallo Guppie ik hoop dat alles goed is Bren De vleermuis vliegt geruisloos weg................. |
|
|
|
|
|
#572 |
|
Mega Loafer
|
Met mij gaat het goed, Bren. Met jou ook?
BadAttitude, we lopen elkaar wel steeds mis in de shoutbox. |
|
|
|
|
|
#573 |
|
Mega Loafer
![]() Join Date: 04.02.2003
|
Hallo Bren,
Ik ben vandaag jarig. Het is groot feest hier, ik ben even op het internet...I AM addicted Ik hoop je snel weer te zien! Liefs, Mariella |
|
|
|
|
|
#574 |
|
The Bat
|
Hallo allemaal,
Hoe gaat het met jullie? Ik hoop dat alles goed is. Bren de vleermuis vliegt weg in de nacht.............. |
|
|
|
|
|
#575 |
|
Mega Loafer
|
Met mij gaat alles goed, Bren.
Met jou ook? Het forum doet een beetje raar de laatste week. |