|
|
#201 |
|
The Bat
![]() Join Date: 23.03.2003
Location: Roosting on a Silver-Black Phantom Bike.
Posts: 10,017
|
Hallo allemaal,
Hoe gaat het met jullie? Hallo Tim, Hoe gaat het vanavond met je? Ik hoop dat alles goed is Bren De vleermuis is blij |
|
|
|
|
|
#202 |
|
The Butcher
![]() Join Date: 14.04.2002
Location:
Posts: 10,321
|
Hello Bren
I'm fine, and how are you today? Did you work on some paintings again? Hopefullly you did. Talk to you later. Tim |
|
|
|
|
|
#203 |
|
The Bat
![]() Join Date: 23.03.2003
Location: Roosting on a Silver-Black Phantom Bike.
Posts: 10,017
|
Hallo Tim,
Het is fijn om jou te zien. Met mij gaat het goed, dank je wel. and yes i have done lots of painting today Bren |
|
|
|
|
|
#204 |
|
The Bat
![]() Join Date: 23.03.2003
Location: Roosting on a Silver-Black Phantom Bike.
Posts: 10,017
|
Sleepy Bat says,
Goedemorgen allemaal Hoe gaat het met jullie? Nederlandse les Hoe zeg ik, I am going to do some painting now The painting is going well i like what i have painted so far It will be interesting to see the finished result Tim, Hoe gaat het deze morgen met je? Iam going to do some painting now Spreek je snel weer Bren |
|
|
|
|
|
#205 |
|
www.meat-loaf.nl
![]() Join Date: 28.12.2002
Location: Brabant, The Netherlands
Posts: 1,300
|
Hoi, slaperige Vleermuis (Sleepy bat)
I am going to do some painting now = Ik ga nu een beetje schilderen The painting is going well = het schilderij gaat goed i like what i have painted so far = Ik vind wat ik tot nu toe geschilderd heb goed. It will be interesting to see the finished result = het zal interessant zijn te zien hoe het uiteindelijke resultaat is. Groetjes, Guppie |
|
|
|
|
|
#206 |
|
The Bat
![]() Join Date: 23.03.2003
Location: Roosting on a Silver-Black Phantom Bike.
Posts: 10,017
|
Dank je wel Guppie,
voor het vertalen van de zinnen voor mij Bren slaperige vleermuis |
|
|
|
|
|
#207 |
|
www.meat-loaf.nl
![]() Join Date: 28.12.2002
Location: Brabant, The Netherlands
Posts: 1,300
|
Sweet dreams, sleepy Bat, and don't let the bedbugs bite ya
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
The Bat
![]() Join Date: 23.03.2003
Location: Roosting on a Silver-Black Phantom Bike.
Posts: 10,017
|
Goedemorgen Tim,
Hoe gaat het deze morgen met je? I hope you are feeling better....don't know how to say that in Dutch.. Ik hoop dat je beter voelt....(??.....not sure of that...still i tried) Het is regenachtig vandaag. spreek je snel weer ( i may or may not be about this evening,depending on what mood my computer is in Bren Goodemorgen allemaal, Hoe gaat het met Jullie? tot ziens Bren |
|
|
|
|
|
#209 |
|
The Butcher
![]() Join Date: 14.04.2002
Location:
Posts: 10,321
|
Well, Bren, you are doing a fine and good job, with the writing of the Dutch words!! I'm proud
Gaat het goed met je Bren? Ik hoop van wel. Ik voel me heel goed vandaag. Ben erg blij. Slaap lekker vanacht, en spreek je snel weer. Doei Bren. |
|
|
|
|
|
#210 |
|
The Bat
![]() Join Date: 23.03.2003
Location: Roosting on a Silver-Black Phantom Bike.
Posts: 10,017
|
Dank je wel Tim,
voor wat je gezegd hebt, het is aardig van je om te zeggen. Hoe gaat het deze morgen met je? Ik hoop dat alles goed is. Met mij gaat het goed vandaag. Ik ga nu een beetje schilderen spreek je snel weer Bren Hallo Guppie, Hoe gaat het vandaag met je? Hallo Asha, Ik heb je al een poos niet gezien,Hoe gaat het met jou? Goedemorgen allemaal, tot ziens Bren |
|
|
|
|
|
#211 |
|
www.meat-loaf.nl
![]() Join Date: 28.12.2002
Location: Brabant, The Netherlands
Posts: 1,300
|
Met mij gaat het goed, alleen een beetje warm, het was 30 graden vandaag (30 degrees celcius, and we're expecting a heat wave)
And goed nieuws voor de Nederlandse fansite (and good news for the Dutch fansite): mlukfc heeft ons gelinked bij "meat related sites"(mlukfc has linked us). Dus onze banner staat er nou (so our banner is up there) Heel erg bedankt, Anne en R. (many thanks to Anne and R.) Groetjes, Guppie |
|
|
|
|
|
#212 |
|
The Butcher
![]() Join Date: 14.04.2002
Location:
Posts: 10,321
|
He??? Waarom dat nou???
(He??? Why that???) En ons linken ze niet??? (and they don't link us???) Oke... maar goed. Alles goed met je Bren. Ik hoop het wel. Ben blij dat het posthoeren gelukkig heel veel is verminderd.... het is eindelijk weer rustig hier op het forum, ben ik blij om. Spreek je later.. Groetjes Tim Ps.... Asha en Guppie en Mariella, alles goed met jullie??? |
|
|
|
|
|
#213 |
|
www.meat-loaf.nl
![]() Join Date: 28.12.2002
Location: Brabant, The Netherlands
Posts: 1,300
|
I'm A-ok, Tim. Why they don't link you... because of the bootlegs, I guess. Some bands allow it and some don't , even though the people offering bootlegs are not into the money making business but do that as a courtesy from a fan, for a fan...
Bootlegs are a fine line to walk... I think the way your site is operating, it's great. You offer it as a courtesy, not to gain money. Some others do. And those are the bad guys that want to earn money and offer on e-bay and spoil thing for guys like you and Mich. It is always the bad guys that spoil things for the good guys, but what can you do... |
|
|
|
|
|
#214 |
|
The Bat
![]() Join Date: 23.03.2003
Location: Roosting on a Silver-Black Phantom Bike.
Posts: 10,017
|
Hallo Guppie,
Hoe gaat het deze morgen met je? Good news about the Dutch Fansite.Ik ben blij voor je. Hallo Tim, Goedemorgen.Hoe gaat het vandaag met je?Met mij gaat het goed. Ik ga een dagje weg....ik ga naar mijn ouders.Ik ben vanavond terug. Het is een mooie zonnige dag en heel erg heet. Ik hoop dat alles goed is. Tot ziens Bren Goedemorgen Asha, Hoe gaat het deze mooie morgen met je? Hallo Mariella, Hoe gaat het vandaag met je? Ik hoop dat alles goed is. Tot ziens Bren |
|
|
|
|
|
#215 |
|
The Bat
![]() Join Date: 23.03.2003
Location: Roosting on a Silver-Black Phantom Bike.
Posts: 10,017
|
Goedemorgen allemaal,
Hoe gaat het met jullie? Het is een mooie zonnige dag. I hope eveyone has a nice day today Hallo Tim, Hoe gaat het vandaag met je? I hope that you have a good, and happy day today Ik ga naar mijn ouders, now for an hour or two. De vleermuis is blij today. spreek je snel weer Bren de vleermuis vliegt geruisloos weg....................doei |
|
|
|
|
|
#216 |
|
www.meat-loaf.nl
![]() Join Date: 28.12.2002
Location: Brabant, The Netherlands
Posts: 1,300
|
Hier is het erg warm weer, dus ik heb vandaag niet veel gedaan. Ik heb zitten lezen in Lord Of The Rings.
Can you read that? You try and translate that into English. :) |
|
|
|
|
|
#217 |
|
Mega Loafer
![]() Join Date: 05.05.2003
Location:
Posts: 1,356
|
Hallo allemaal,
met mij gaat het prima, inderdaad erg warm vandaag, lekker in de tuin gezeten. Ben ook aan het lezen geweest maar niet Lord of the Rings. Het is een serie van Julia Gray en heet The Guardian Cycle. In welk book ben je aan het lezen van LotR, Guppie? Morgen wordtr het nog warmer en dan moet ik weer aan het werk, dus zweten geblazen..... Asha Good Luck with translating Bren. |
|
|
|
|
|
#218 | |
|
The Bat
![]() Join Date: 23.03.2003
Location: Roosting on a Silver-Black Phantom Bike.
Posts: 10,017
|
Quote:
What i don't know i have to guess Here it is warm/hot weather.....next bit ??(brain's not working)i havebeen sitting reading Lord Of The Rings something like that? Bren |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
The Butcher
![]() Join Date: 14.04.2002
Location:
Posts: 10,321
|
Heel goed van je Bren.
Door dat hete weer gaat het denken ook niet echt goed he? Groetjes Tim (Very good off you Bren. Trough this hot weather, thinking is not working really good he?) Pfff, stupid translation of me.... |
|
|
|
|
|
#220 | |
|
The Bat
![]() Join Date: 23.03.2003
Location: Roosting on a Silver-Black Phantom Bike.
Posts: 10,017
|
Quote:
My translation/guess is.... Hello everyone, Iam fine, indeed very warm today,nice sitting in the garden.Iwas also reading but not Lord Of The Rings.It is a series by JuliaGray it is called The Guardian Cycle.Which book of Lord Of The Rings have you been reading,Guppie....... something like that??? or Not? |
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
The Butcher
![]() Join Date: 14.04.2002
Location:
Posts: 10,321
|
Hallo Bren,
Eens zien of ik je wat nieuwe woorden erbij kan leren. (hello Bren, Let's see if i can teach you some new words.) home = thuis House = huis Group = groep search = zoeken members = leden I'm a member of the MLUKFC forum = ik ben een lid van het MLUKFC forum Art = kunst Artificial = kunstmatig You see, some words do look like the same... but are only a bit different. The Butcher. |
|
|
|
|
|
#222 |
|
The Bat
![]() Join Date: 23.03.2003
Location: Roosting on a Silver-Black Phantom Bike.
Posts: 10,017
|
Dank je wel, Tim
For teaching me some new words. Hoe gaat het vandaag met je? Ik hoop dat alles goed is Bren |
|
|
|
|
|
#223 |
|
www.meat-loaf.nl
![]() Join Date: 28.12.2002
Location: Brabant, The Netherlands
Posts: 1,300
|
Goeiemiddag,
Meat has lost his voice = Meat heeft zijn stem verloren. That's bad news = Dat is slecht nieuws Let's hope he'll recover soon = Laten we hopen dat hij snel weer beter is. |
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Loafer
![]() Join Date: 09.10.2002
Location: Wamel (Netherlands)
Posts: 91
|
Quote:
Yes, my last name is Janssen too, with 2 times a "s"in it, there are also people who's last name is Jansen with 1 "s" in it! complicated, isn't it? Groetjes Twan (dat is mijn echte voornaam, that's my real first name) |
|
|
|
|
|
|
#225 | ||
|
Mega Loafer
![]() Join Date: 05.05.2003
Location:
Posts: 1,356
|
Quote:
I'm very impressed Asha |
||
|
|
|